CUPRA e-garaaž: virtuaalmaailm meie kaubamärgiga tutvumiseks
Oktoobris võõrustasime uue interaktiivse platvormi kaudu, mida nimetame „Cap Formentori CUPRA e-garaažiks“, CUPRA meistrite kokkutulekut. 5. novembril avame oma digistrateegia tugevdamiseks „virtuaalse ruumi“, et kliendid ja CUPRA kogukonna liikmed saaksid kõikjal üle maailma meie kaubamärgiga põhjalikult tutvuda.
CUPRA esitles koos uue mudelivaliku müügile toomisega digitaliseerimise strateegiat, mida hakatakse tulevikus ellu viima kõigis ärivaldkondades. Kust alustasime? Uut digitaalset tegevuskava juhtiva platvormi Cap Formentori CUPRA e-garaaž loomisest.
Koos Barcelonas tegutseva innovatsiooniteenuseid osutava ettevõttega Visyon (Mediapro Groupi osa) välja töötatud internetiplatvorm on haarav virtuaalne ruum, kus kasutajad saavad luua enda isikliku avatari ning suhelda teiste inimestega, kasutades nii oma häält kui ka kirjalikku vestlust.
Selles digitaalses maailmas jäljendatakse CUPRA igas maailma nurgas paiknevaid tegelikke tegutsemispaiku ja salonge. Eriti põnev on aga see, et paigutasime selle „virtuaalselt“ saarele, millest saime inspiratsiooni enda esimese eksklusiivse mudeli, Formentori jaoks. Kasutajad saavad siin vabalt CUPRA mudeleid uurida, meie elustiilikollektsioone avastada ning meie kaubamärgi eksklusiivsele sisule ligi pääseda. Siin on isegi auditoorium reaalajas ettekannete tegemiseks!
CUPRA strateegia, äritegevuse arenduse ja operatsioonide direktor Antonio Labate ütles selle haarava internetiruumi kohta järgmist: „CUPRA on nüüdisaegne, 21. sajandil loodud kaubamärk, mis püüab digimaailma sündinuna tehnoloogiat enda kasuks ära kasutada, seades inimesed ja emotsioonid oma strateegia südamesse. Uute mudelitega on meil võimalik ainulaadsel moel laiema publikuni jõuda. Selles mõttes on Cap Formentori CUPRA e-garaaž uute digielamuste loomisel meie teekonna algus. Eesmärk on teha sellest platvormist CUPRA kogukonna kohtumispaik, millele pääsevad ligi kogu maailma kliendid.“
Pilk tulevikku: CUPRA uued digialgatused
Kaubamärgi tippjuhid andsid virtuaalsel platvormil toimunud interaktiivsel pressikonverentsil ülevaate mõningatest CUPRA digistrateegia raamesse kuuluvatest käimasolevatest projektidest. Turundusdirektor Ignasi Prieto ütles, et bränd tegeleb uue kontsertide otseülekannete platvormi arendamisega, mis võimaldaks muusikasõpradel enda lemmikartistidega suhelda ja eksklusiivset sisu nautida. Teine eelseisvateks kuudeks kavandatud digielamus hõlmab võimsatest autodest rääkiva telesarja kaasprodutseerimist. Sarja saab vaadata tellimuspõhiselt videoplatvormil.
Prieto teatas ka, et kaubamärgi saadikud, näiteks Marc ter Stegen, Mattias Ekström ja Fernando Belasteguín, on järgmised, kes CUPRA virtuaalmaailmaga oma avatare kasutades liituvad.
Tagasivaade CUPRA meistrite konventsioonile
28. oktoobril toimus Cap Formentori CUPRA e-garaažis esimene CUPRA meistrite kokkutulek: virtuaalselt tuli kokku üle 600 CUPRA meistri 35 erinevast riigist, kes läbisid sisulise koolituse ning said enda kaubamärki väga hästi tundvateks müügiinimesteks. Nagu edasimüüjate võrgustiku arendamise ja kliendikogemuse juht Khaled Soussi selgitas – kasutasime tehnoloogiat ning virtuaalseid keskkondi, et pakkuda interaktiivset õpikogemust. CUPRA meistritel oli võimalik CUPRA ekspertidelt kaubamärgi strateegia kohta teadmisi hankida ning nad said ka põneval võistlusel oma teadmisi proovile panna – viibides samal ajal ise mugavalt oma kodudes.
Pärast CUPRA esimese Euroopa garaaži avamist Saksamaal Hamburgis jätkab bränd tavapärastest müügisalongidest erinevate, paindlike uute formaatidega eksklusiivse edasimüügivõrgu loomist. CUPRA loodab aasta lõpuks maailmas tööle palgata peaaegu 520 CUPRA spetsialisti ning jätkab 2021. aastal meie võrgustiku laiendamist.