CUPRA ja FC Barcelona ühendavad Joan Gamperi trofee matšil jõud
CUPRA ja FC Barcelona ühendavad laupäeval, 19. septembril toimuval 55. Joan Gamperi trofee matšil jõud, esitledes spetsiaalselt selle sündmuse jaoks loodud solidaarsust väljendavat jalgpallisärki. Kahe partneri ühise heategevusliku algatuse eesmärk on leevendada koroonaviiruse mõju, toetades kampaaniat #YoMeCorono töös viirusevastase vaktsiini uurimisel ja väljatöötamisel ning edendades haavatavasse olukorda sattunud laste ja noorte abistamiseks korraldatavaid projekte.
Koemani juhendatav meeskond jookseb väljakule hooaja 2020/2021 särkide solidaarsust väljendavat erivarianti kandes. Särkide paremal käisel on ka CUPRA logo. Mängijad allkirjastavad mõned neist erilistest särkidest ning need müüakse järgneva paari nädala jooksul avaliku spordioksjonitele spetsialiseerunud platvormi United Charity kaudu COVID-19 vastase võitluse jaoks raha kogumiseks maha.
Autotootja annab ka SEATi ja CUPRA enam kui 15 000 töötajale võimaluse solidaarsuskampaanias osaleda, ostes mängule järgnevatel nädalatel ettevõtte sisemiste kanalite kaudu neid unikaalseid jalgpallisärke. Iga müüdud särgi eest annetatakse kindel summa COVID-19 vastase võitluse heaks.
Mõlema algatuse kaudu teenitud tulu annetatakse CUPRA ja Barça Fondi poolt valitud koroonaviiruse mõju leevendavatele projektidele. Üks selline on projekt #YoMeCorono, mida juhib AIDSi vastase võitluse fondi president ja SEATi tervisliku ettevõtte teaduskomisjoni liige dr Bonaventura Clotet. Samuti toetatakse programme, mille kaudu aidatakse COVID-19 tõttu haavatavasse olukorda sattunud lapsi ning noori.
CUPRA strateegia, äritegevuse arendamise ja operatsioonide direktor Antonio Labate ütles: „Oleme uhked, et saame CUPRA ja FC Barcelona globaalse partnerlussuhte raames sellele kahekordsele solidaarsusalgatusele hoo sisse anda. Saame nende eriliste särkide müügist teenitud tulu kasutada haavatavas olukorras noorte toetamiseks ning jätkame ka tulevikus viiruse vastu võitlemiseks kampaania #Yomecorono toetamist.“
FC Barcelona kommertsdivisioni asepresident Oriol Tomàs rõhutas: „Joan Gamperi trofee matš on klubi ja Barça fännide jaoks väga eriline sündmus. Seega oleme uhked, et saame koos CUPRAga selles erilises olukorras solidaarsusalgatust edendada ning jätkata teiste algatuste kõrval, millega klubi on pandeemia algusest peale tegelenud, COVID-19 vastase võitluse toetamist.“
Särke, mille paremal käisel on CUPRA logo, ei müüda tavaliste müügikanalite kaudu. CUPRA ja SEATi töötajad saavad neid osta vaid selle algatuse raames ning laiem avalikkus eelseisvatel nädalatel toimuval heategevuslikul oksjonil.
See solidaarsusalgatus leiab aset globaalse partnerluse raames FC Barcelonaga, kes on nimetanud CUPRA oma ametlikuks liikumis- ja autopartneriks ning CUPRA Formentori klubi ametlikuks autoks.
Jälgi meie sotsiaalmeedia kanaleid, et saada FC Barcelona solidaarsust väljendavate erisärkide heategevusliku oksjoni kohta täpsemat teavet.