CUPRA valib ebatavalisi teid
Reegleid küsimuse alla seadmata ei saa sündida midagi uut. CUPRA Ateca ja CUPRA e-Raceri taga on uudishimu ning soov mõelda loominguliselt mitte sellest, mis on olemas, vaid hoopis sellest, mis võiks olla.
CUPRA Ateca muutis täielikult senist sõidukogemust. See võidusõiduradadest inspireeritud, ent linnatänavatele mõeldud vaimustav linnamaastur on varustatud 300 hj mootori, 4Drive-nelikveosüsteemi ja seitsmekäigulise DSG-käigukastiga. Ja see ei ole veel kõik. CUPRA Atecas on omavahel ühendatud sportlikkus ja elegants. Auto välimuse muudavad veetlevaks diskreetsed vasekarva detailid ja süsinikkiust peeglikorpused, seest aga läikivmust sisekujundus.
CUPRA e-Racer muutis aga täielikult võidusõidukogemust. Nagu nimigi ütleb, on tegemist elektrilise võistlusautoga – ringrajasõidu kategoorias on see maailma esimene omasugune sõiduk. 680 hobujõu ja 500 kW tippvõimsusega 100% elektrimootori hooldamiseks kulub vaid 10 sekundit. Leiutis, mis on oma ajast ees. Kõrgetasemeline elektritehnoloogia, mis tõestab, et võidusõidu võitmiseks pole valju mootorimürinat enam vaja. Piisab esmaklassilisest sooritusvõimest.
Kes sobiks nende autode proovilepanekuks paremini kui maailmakuulsad võidusõidutšempionid? CUPRA Ateca rooli istus 11 MotoGP etapivõiduga Andrea Dovizioso. CUPRA e-Racerit taltsutas aga kolmekordne MotoGP maailmameister Jorge Lorenzo. Castellolís, vaid ühe tunni kaugusel Barcelonast. See on nõudlike kurvide ja muutuva kõrgusega ringrada, kus on isegi üks sillaületus. Mõlemad autod saavutasid tippkiiruse, trotsides võidusõiduraja põhireegleid. Vaata videot ja saa teada, mis juhtus.
Lõppude lõpuks on areng ainus, mis loeb. Just ebatavaline lähenemine toob esile uued võimalused, aitab seada kahtluse alla olemasoleva olukorra ning pakkuda välja kaasaegse sportlikkuse uue definitsiooni.